Spørsmål og svar


kjøpsspørsmål

Er prisene inkludert frakt?
Prisene er ikke inkludert frakt. Frakt blir først utregnet når vi vet hvor mye som skal sendes, og hvor det skal. Du kan se fraktkostnader i handlekurven før du bestiller.
Jeg har valgt forskuddsfaktura. Hva innebærer det?
Hvis du ønsker å betale på forskudd, blir ikke din ordre effektuert før betalingen er registrert i vårt system. Dette betyr også at leveranseuken kan bli forskjøvet.
Er prisene inkl. mva?
Alle våre priser er alltid oppgitt inkludert mva.
Kjøp med mitt bankkort går ikke gjennom.
Kontroller at kortet er aktivert for kjøp online og at du har dekning på konto. Kontakt banken dersom du fortsatt har problemer.
Hvorfor står det Grønt Fokus på min ordrebekreftelse/faktura?
Grønt Fokus er en del av Byggmax Group og vi kan derfor nå tilby et enda større sortiment.
Kan varene hentes i noen av våre utstillinger?
Nei, vi har ikke lager i Norge. Alt sendes fra vårt hovedlager i Sverige.

Fakturaspørsmål

Jeg finner ikke min faktura i leveransen.
Faktura blir sendt på mail hvis mailadresse er oppgitt. Fakturaen blir sendt samtidig som varen går fra vårt hovedlager.
Jeg har fått en kreditnota. Kan jeg trekke dette fra på min faktura?
Ja det kan du. Hvis faktura er betalt og du har beløpet til gode vil Walley normalt betale tilbake til kontonummer faktura er betalt fra. Ta kontakt med Walley for spørsmål vedrørende tilbakebetaling.
Jeg har valgt faktura/delbetaling via Walley og har noen spørsmål. Hvor henvender jeg meg?
Kontakt Walley på tlf 22 41 14 55, så hjelper de deg.
Kan jeg betale med kort over telefonen?
Ja, du kan bestille med kort pr telefon. Du får da en sms med link til samme checkout som på nettsiden og legger selv inn dine kortopplysninger.

Leveransespørsmål

Det har oppstått en transportskade på min sending. Hva gjør jeg?
Hvis skaden er notert på fraktbrev, send oss dette sammen med bilder av skaden. Skader må meldes så raskt som mulig og senest innen 14 dager. Send oss en mail til support@byme.byggmax.no
Jeg skal booke håndverkere, når kan jeg gjøre det?
Vi anbefaler at du ikke booker håndverkere eller snekkere før du har mottatt hele din ordre og kontrollert at alt er komplett og uten skader/feil. Skulle det bli en forsinkelse eller skade på leveransen, kan du risikere at håndverkeren står uten varer å montere. Vi dekker i slike tilfeller ikke utgifter til montering.

Returspørsmål

Kan jeg returnere mine varer i en butikk?
Nei, men ved reklamasjoner, garantisaker eller monteringsspørsmål er du velkommen til å kontakte oss på info@byme.byggmax.no
Ange postnummer för att få riktade erbjudanden